sadsad x
asdasd
İptal ve İade
  • Siparişimden/Üründen vazgeçmek istiyorum, nasıl iptal edebilirim?

    Sipariş ettiğiniz ürünü ‘Siparişlerim’ sayfasından ilgili sipariş numarasını bilgi@banyomoda.com.tr adresine iptal için başvuruda bulunan bir e-posta atmanız yeterlidir. İptalin gerçekleşebilmesi için ürününüz henüz kargoya verilmemiş olması gerekir.

  • Siparişimi/Ürünümü iptal ettim, ürün bedelini ne zaman ve nasıl geri alacağım?

    Ödeme şekli “Kredi Kartı” ve tercihiniz “Para İadesi” ise; ödemeniz online olarak hemen kredi kartınıza yapılacaktır ve tarafınıza e-posta ile bilgi verilecektir. (Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.)

    Ödeme şekli “Havale/EFT” ve tercihiniz “Para İadesi” ise; bildirimde bulunduğunuz IBAN hesabınıza paranız 1 (bir) iş günü içinde geri iade edilir.

  • Siparişimi iptal ettim, kargo ücretini geri alabilecek miyim?

    Sipariş iptalinde ödediğiniz “kargo bedeli”; ürün bedeline eklenerek geri ödenecektir.

  • Ürünümü iade etmek istiyorum, hangi ürünleri iade edebilirim?

    Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 (ondört) gün içinde Banyomoda.com.tr’ye başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Lütfen iade işlemi için, ürünü Banyomoda.com.tr’ye göndermeden önce bizimle iletişime geçerek başvuru kaydında bulunun.

    İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.

    İade kapsamındaki koşullar aşağıdaki gibidir;

    İadeler mutlak surette orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte yapılmalıdır.

    Bütün standart aksesuarları ile hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir. Montajı yapılmış ürünlerin iadesi kabul edilmez.

    Tüketicinin özel istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade edilemez.

    Her türlü kozmetik ürünler, kişisel bakım ürünleri ve kişisel sıhhi ürünler ancak ambalajları açılmamış olması şartı ile iadesi kabul edilir.

    Faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iade işlemleri için iade faturası düzenlenmelidir.

    İade Adresimiz: Emoda Elektronik AS Ömerli Mahallesi, Burçhan Sokak No:15/1 Hadımköy/Istanbul 'dur. Bu adresin dışındaki iade gönderimleri kabul edilmemektedir.

  • Ürünü iade için gönderdikten sonra süreci nasıl takip edeceğim?

    Ürününüz Banyomoda.com.tr tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı, aksesuarları, faturası kontrol edilecek ve yukarıda belirtilen iade koşulları kapsamında e-posta adresinize iade işlemlerinin onay durumuna ilişkin bilgi gönderilecektir.

    İade işleminin onaylanması durumunda; iade başvurusundaki tercihiniz doğrultusunda 1 (bir) iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenecektir.

    İadenizin iade koşulllarına uygun olmaması durumunda ise; ilgili ürün, adresinize ücretsiz kargo ile gönderilecektir.

    [*] İade edeceğiniz ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturasıyla birlikte göndermeniz gerekir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı KDV şeklinde) düzenlenmelidir.

  • İade ettiğim ürünün parasını ne zaman ve nasıl geri alabilirim?

    Gönderdiğiniz ürün/ürünler, Banyomoda.com.tr tarafından iade işleminin onaylanması durumunda; iade başvurusundaki ödeme tercihiniz doğrultusunda e-posta adresinize gönderilen onay bildiriminden itibaren 1 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenecektir.

    “Ürün Bedel İadesi” işlemi tamamlandığında kayıtlı olan e-postanıza bilgi mesajı gönderilir.

    Ödeme şekli “Kredi Kartı” ve tercihiniz “Para İadesi” ise; ödemeniz online olarak hemen kredi kartınıza yapılacaktır. (Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.)

    Ödeme şekli “Havale/EFT” ve tercihiniz “Para İadesi” ise; bildirimde bulunduğunuz IBAN numaralı hesabınıza paranız geri ödenir.

  • Ürünümü değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım? Hangi durumlarda ürün değişimi yapabilirim?

    Satın aldığınız ürünlerin sitedeki başka bir ürün ile değişimi maalesef yapılamamaktadır. Mevcut ürününüz için iade süreci ve yeni ürününüz için yeni sipariş süreci izlenmelidir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.