x
Merhaba "Ziyaretçi" Hoşgeldiniz ile Bağlan!   Üye Girişi +  Yeni Üyelik
0212 608 2111

Kargo ve Teslimat

  • Siparişin parça parça olarak gönderimi mümkün mü?

    Sistemimiz siparişinizde yer alan ürünlerden stokta olan ve hemen yola çıkabilecek olan ürünü sizin için parçalı olarak kargoya verebilir. Tedarik bekleyen ürünler ise size belirtilen süre içinde tedarik edilerek size ulaştırılmak üzere yola çıkar.

  • Siparişimin teslimat adresini nasıl değiştirebilirim?

    Sitemizden verdiğiniz siparişlerinizin teslimat adresini müşteri hizmetlerine e-posta göndererek ya da çağrı merkezimizi arayarak değiştirebilirsiniz.

  • Siparişimdeki fatura adresini nasıl değiştirebilirim?

    Sipariş oluşturma aşamasında belirlediğiniz fatura ismi ve adresi değiştirilemez. Bu nedenle siparişinizi onaylama süreci içinde size gösterilen sayfalarda fatura adresinizi kontrol etmeli ve siparişinizi bu şekilde onaylamalısınız.

  • Aldığım ürün ne zaman teslim edilir?

    Normal şartlar altında, İstanbul içindeki teslimatlar kargoya verildikten sonra 24 saat içinde; İstanbul dışı teslimatlar ise (kargo firmasının bulunduğunuz il ve ilçeye taahhüt ettiği teslim süresine göre değişmekle birlikte) 2-3 gün içinde yapılır. Eğer ürün tedarik sürecinde herhangi bir sorun yaşanırsa, müşteri hizmetleri temsilcilerimiz e-posta veya telefon yoluyla sizi bu durum hakkında bilgilendirir.

  • "Tedarik Sürecinde" uyarısı ne anlama gelir?

    Banyomoda.com.tr anlık olarak stoklarda bulunduramayan ürünlerin de müşteri tarafından satın alınabilmesini sağlar. Tedarik sürecinde ürünlerin fabrikaya siparişi geçilmiş ve ürünlerin üretim süreçleri beklenmektedir. Sipariş verdiğiniz ürün stoklarımızda varsa rezervasyonunuz hemen yapılır. Faturanız düzenlenir ve ürün paketlenerek kargoya verilir. Anlık olarak stoklarda bulunmayan ürünlerle ilgili olarak müşterilerimize gerekli bilgilendirme yapılır.

  • Adresime yakın kargo şirketi yok, siparişimi nasıl teslim alacağım?

    Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları Türkiye’nin her yerine ürün teslimi yapmaktadır. Eğer bulunduğunuz yerde kargo acentesi yoksa, bölgeniz “mobil bölge” kapsamında değerlendirilir ve haftanın belli günlerinde ürün teslimi yapılır.

    Sitemizde belirtilen ürün tedarik süreci ve kargo ücretleri il, ilçe merkezleri için geçerlidir. İl, ilçe merkezleri ve mobil bölgenin dışında kalan noktalara ürün teslimi yapılamaz; yapılsa da ekstra bir kargo ücreti talep edilir.

  • Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım?

    Banyomoda.com.tr’den aldığınız ürünler kargoya teslim edildiğinde, sistemimizde kayıtlı e-posta adresinize siparişinizle ilgili kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilir. Bu bilgilendirme yardımıyla ürün ya da ürünlerinizin kargoya ne zaman teslim edildiğini öğrenebilirsiniz. Ayrıca  “Siparişlerim” sayfasından da bu bilgiye hemen ulaşabilirsiniz.

  • Faturam koli dışında görünecek mi?

    Mali zorunluluklar nedeniyle her türlü ürünün faturası okunaklı bir biçimde kolinin dış yüzeyinde, içinde yer alan ürünleri belirtecek şekilde sergilenir.

  • Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?

    Banyomoda.com.tr’den verdiğiniz siparişler adresinize teslim edilirken, kargo teslim fişini imzalamadan ÖNCE kargo paketini açıp kontrol etmenizi öneririz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık varsa ya da ürünler hasar görmüş, deforme olmuşsa lütfen kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatıp bu konuda bizimle iletişime geçin.

    Kurulumu yetkili servislerce yapılacak olan siparişlerinizde kargo paketini açmamanız gerekir. Yetkili servisin kurulumundan sonra bir sorun ortaya çıkarsa, servis raporu hazırlatmanızı ve bize bildirmenizi rica ederiz. Sorununuzu en kısa sürede çözeceğimizden emin olabilirsiniz.

  • Kargom yanlış adrese gidiyor, ne yapabilirim?

    Siparişiniz kargoya verildiğinde teslimat adresiniz hiçbir değişiklik yapılmadan otomatik olarak kargo firmasının sistemine aktarılır ve gönderi işlemi bu doğrultuda devam eder. Teslimat şubeleri, kargo firması tarafından adresinize bağlı bulunan şubeye çıkarılır. Dolayısıyla ürünün teslimat için hangi şubeye verileceği Banyomoda.com.tr’ye bağlı bir seçim değildir.

    Kargonuz eğer yanlış adrese ya da şubeye gönderilmişse, bize e-posta yoluyla bilgi verdiğiniz takdirde kargo firması tarafımızca bilgilendirilir ve yönlendirme işlemleri en kısa sürede yapılır.

  • Kargo teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?

    Birlikte çalıştığımız kargo firmaları eğer teslimat adresinde kimseye ulaşamazsa kapıya bir pusula bırakır. Bu pusula üzerinde size teslimat yapan kargo şubesinin adres ve telefonları bulunur. Kargo şubesi kolinizi 3 gün boyunca bekletir ve size ulaşamadığı takdirde siparişinizi geri gönderir. Adresinizde bulunmadığınız için kargonuzu teslim alamadığınızda, kargo şubenize pusuladaki bilgiler doğrultusunda ulaşabilir ve teslimatla ilgili ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

  • Siparişim darbeli, kırık geldi. Ne yapmalıyım?

    Satışa sunduğumuz tüm ürünler, tedarikçi firmadan alınırken ve kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Dolayısıyla, hiçbir ürünün hasarlı olarak gönderilme olasılığı yoktur. Buna rağmen niteliği itibarıyla hassas ürünlerde, taşıma sırasında düşürülmesi veya kargoya hatalı yüklenmesi nedeniyle hasar oluşabilir.

    Böyle bir durumda süreç şöyle işler:

    Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatın.

    Hasar Tespit Tutanağı hazırlanırken kargo görevlisinin tutanağa yazdığı açıklamalara dikkat edin. Örneğin; “Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.” gibi bir açıklama, ürünün taşınma sırasında zarar görmediği şeklinde yorumlanır ve değişim talebiniz sırasında sorun yaşamanıza neden olur.

    Hasarlı gelen ürünle ilgili tam ve doğru kelimelerle tutanak tutması için görevliyi uyarın. “Ürün teslim edildiğinde kontrol edildi ve hasarlı olduğu görüldü.” gibi bir açıklamanın yer aldığı tutanak, ürün iade işleminizi hızlandıracaktır.

    Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.

    Hasar Tespit Tutanağı’yla birlikte hasarlı ürünü Banyomoda.com.tr’ye gönderdiğinizde ürün değişimi işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir. (Kargo tazmini konusunda sorun yaşamamak için, hasarlı ürünü size teslimatı yapan kargo firmasıyla geri gönderin.)

    “Kargo Tespit Tutanağı” olmadan teslim alınan ürünlerdeki hasardan/deformasyondan Banyomoda.com.tr sorumlu değildir.

  • Aldığım ürünün paket içeriği eksik çıktı, ne yapmalıyım?

    Banyomoda.com.tr’de satışa sunulan ürünler, tedarikçi firmalardan orijinal kutularında gelir ve hiç açılmadan paketleme yapılarak kargoya teslim edilir. Yapacağınız kontrol sonucunda ürün paket içeriğinde bir eksik ya da hata olduğu takdirde, kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” hazırlatmanız gerekir. Bu işlemin ardından dilerseniz ürünü teslim alabilir, sadece tutanakla birlikte bize başvuruda bulunabilirsiniz.

    Paket içeriğindeki eksik ya da hatayı olduğunu teslimat sonrasında fark ederseniz, tutanak olmadan da Banyomoda.com.tr’ye başvuru yapabilirsiniz. Böyle bir durumda, konuyla ilgili gerekli kayıtlar alınıp işlemleriniz hemen başlatılır. Siparişinizdeki eksik parça hakkında kategori departmanı ve tedarikçi firmayla iletişime geçilir. Kayıt altına alınan eksik parça firmadan temin edilir ve adresinize teslim edilmek üzere kargoya verilir.

  • Faturamdaki ürünle bana gelen ürün farklı, ne yapmalıyım?

    Stok kodlamasında yaşanan bir hata nedeniyle farklı bir ürün gönderilmişse öncelikle sizden özür dileriz. Değişim işleminin yapılabilmesi için bizimle bilgi@banyomoda.com.tr  irtibata geçiniz.

  • Hangi kargo şirketlerini kullanabilirim?

    Türkiye sınırları içindeki siparişlerinizin gönderimi için anlaşmalı kargo şirketimizi seçebilirsiniz. Kargo ücreti gönderi ili, siparişin desi/hacim toplamı ve seçilen kargo firmasına göre değişkenlik gösterir.

Sosyal Medya
E-bülten
Müşteri Hizmetleri Müşteri Hizmetleri İçin Tıklayınız. 0212 608 2111
Güvenlik
T-Soft® e-ticaret sistemleriyle hazırlanmıştır.